Ο Κώστας Χαρδαβέλλας, απαντά στο Θεόδωρο Πάγκαλο...

2/3/10
Αγαπητέ σύντροφε και παλιόφιλε, Θόδωρα,
σε θυμάμαι από παλιά, τότε που είμαστε σχεδόν παιδιά στη ψυχή, με όνειρα και οράματα για τη μεγάλη Αλλαγή. Τότε που τα μαλλιά μας έφταναν μέχρι τον ώμο και θέλαμε να βάλουμε φωτιά σε ό,τι συντηρητικό και ψεύτικο υπήρχε στη ζωή μας.

Τα χρόνια περάσαν, τα μαλλιά μας έπεσαν, τα οράματα χάθηκαν- αλλά στη θέση τους κερδίσαμε τη βολή μας και τις καρέκλες μας (για να μην πω καναπέδες καλέ μου, παλιέ Σύντροφε). Τελικά, μία η άλλη ήρθαμε. Το όραμα και το όνειρο έγινε μια καρέκλα εξουσίας - ή μήπως θρόνος;

Το κακό ( ή το καλό ίσως), παλιέ μου φίλε Θόδωρα, είναι ότι χαθήκαμε στο πέρασμα του χρόνου. Εσύ έγινες μεγάλος και τρανός - αντιπρόεδρος και συντονιστής της Κυβέρνησης του Γιώργου Παπανδρέου- κι εγώ έμεινα ένας ταπεινός δημοσιογράφος.

Έχουμε πολύ καιρό να συναντηθούμε (έστω και τυχαία) μέχρι που σε άκουσα την περασμένη εβδομάδα να λες ένα από αυτά τα "χαριτωμένα" στα οποία μας συνηθίζεις τα τελευταία χρόνια:

"Ο παλιός μου φίλος Κώστας Χαρδαβέλλας είπε στην εκπομπή του "Οι Πύλες του Μυστηρίου" ότι υπάρχει πετρέλαιο στο Καστελόριζο. Αν και του έχω ζητήσει πολλές φορές το... κλειδί του μυστηρίου, δεν μου το έχει δώσει ο Χαρδαβέλλας για να μάθω κι εγώ πού βρίσκονται τα πετρέλαια στο Καστελόριζο".

Ψευτάκο, θα σου βάλω πιπέρι στο στόμα! Γιατί η αλήθεια είναι πως ποτέ δε μου ζήτησες τα "κλειδιά του μυστηρίου" για τα Ελληνικά πετρέλαια - όπως λες- αφού έχουμε να βρεθούμε ή να μιλήσουμε πάνω από 20 χρόνια!

Άσε που ψάχνω να ανακαλύψω κι εγώ αν κάνω εκπομή στην τηλεόραση που λέγεται "Οι Πύλες του Μυστηρίου" - όπως είπες στη Βουλή. Πιθανότατα εννοείς τις "Πύλες του Ανεξήγητου", αλλά ξέρεις ποια είναι η πλάκα- αφού κι εσύ μας κάνει πλάκα με την απάντησή σου;

Είπες ότι "η αναφορά στο Καστελόριζο και τα πετρέλαιά του, έγινε στην εκπομπή "Πύλες του Μυστηρίου", όπως με ενημέρωσαν οι αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες". Άμα έχεις τέτοιες υπηρεσίες, να τις χαίρεσαι! Εμείς τι φταίμε να τους πληρώνουμε;;

Γιατί πέρα από το ότι δεν υπάρχει εκπομπή με τέτοιο τίτλο, τα όσα είπα για τα κοιτάσματα πετρελαίου στο Καστελόριζο, ήταν κομμάτι της εκπομπής "Αθέατος Κόσμος" στις 17 Φεβρουαρίου 2010, στο Alter.

Είπαμε να παίρνουν 3 και 4 επιδόματα παραπάνω οι δικοί σου για εκτέλεση των καθηκόντων τους και υπερωρίες... ύπνου, αλλά ας κάνουν και καμμία δουλειά σωστά. Δυο εκπομπές είχαν να ξεχωρίσουν, τόσο δύσκολο ήταν;;

Για την "ταμπακιέρα" τώρα. Τα κλειδιά για τα Ελληνικά πετρέλαια θα στα παραδώσω την Τρίτη το βράδυ στις 22.45 στον "Αθέατο Κόσμο" - φαντάζομαι τον εμπεδώσαμε τον τίτλο! Δες την εκπομπή κι έλα μετά να τα παραλάβεις!

Αλλά, πού είσαι; Καθώς θα έρχεσαι για τα κλειδιά, φέρε μου και την Ελληνική Σημαία που πήρε ο άνεμος στα Ίμια, εκείνη τη νύχτα του 1996... Θυμάσαι που έλεγες τότε " ε, ας κατεβάσουμε τη σημαία μας από τα Ίμια κι αν διαμαρτυρηθεί κανείς να του πούμε ότι την πήρε ο αέρας που φυσάει πολύ στο Αιγαίο"!

Αν πάλι δεν βρήκες ποτέ τη Σημαία για να μου τη φέρεις, πες μου έστω αν έχεις την καλοσύνη, πώς την πήρε ο αέρας και πού την πήγε ρε Θόδωρα; Μήπως προς Τουρκία μεριά;

Γιατί είναι ωραία τα καλαμπουράκια και οι ειρωνείες στη Βουλή κ. αντιπρόεδρε της ελληνικής κυβέρνησης, αλλά η Ιστορία είναι αμείλικτη κι επιμερίζει αργά ή γρήγορα ευθύνες σε μεγάλα Εθνικά θέματα!

Τα λέμε την Τρίτη...

Κώστας Χαρδαβέλλας

ΠΗΓΗ: pyles.tv