Λαθρομετανάστευση: Μαρτυρίες-ράπισμα από Άγγλο και Ιρανό για τη κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα...

18/1/10
Τι είδε ο Άγγλος. Γιατί θα φύγει ο Ιρανός…
Παρακάτω διαβάστε μία επιστολή που αναφέρεται στο πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης στην χώρα μας, γραμμένη από ένα Άγγλο υπήκοο που μένει μόνιμα στην Ελλάδα.

Γεια σας.
Είμαι Άγγλος υπήκοος. Διαμένω στην Αθήνα όπου είμαι παντρεμένος με Ελληνίδα. Έχω δύο γιους στην εφηβεία που πηγαίνουν Γυμνάσιο και Λύκειο αντίστοιχα.
Ήθελα κάπου να γράψω τη γνώμη μου για την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα σήμερα και σας παρακαλώ να φιλοξενήσετε αυτή την επιστολή.

Σπούδασα στην Αγγλία και ήρθα για μεταπτυχιακές σπουδές στην Ελλάδα όπου γνώρισα τη γυναίκα μου, παντρεύτηκα και έμεινα.

Θα μπορούσα να βρίσκομαι στην Αγγλία όπου θα είχα σταδιοδρομήσει στον τομέα των σπουδών μου αλλά προτίμησα την Ελλάδα για να μεγαλώσουν τα παιδιά μου σε πιο φυσικό περιβάλλον και επειδή κυριολεκτικά ερωτεύτηκα αυτή τη χώρα την οποία είχα γνωρίσει ήδη από τον πατέρα μου ο οποίος βρέθηκε εδώ πολύ νέος στα δύσκολα χρόνια της γερμανικής κατοχής κάνοντας αντίσταση μαζί με άλλους συμπατριώτες μας. Τα ελληνικά τα μιλάω και τα γράφω από μικρός.

Η κατάσταση που επικρατεί εδώ με τους λαθρομετανάστες, δεν περιγράφεται με λόγια. Ένα απέραντο χάος.

Πηγαίνω με την οικογένειά μου κάθε χρόνο στην Αγγλία και βλέπω την τεράστια διαφορά που υπάρχει.

Εκεί η παραμονή των αλλοδαπών που προέρχονται από χώρες που δεν είναι μέλη της Ε.Ε., είναι πολύ περιορισμένη.

Κανείς δεν μπαίνει στην Αγγλία χωρίς άδεια παραμονής, κι αυτοί που λαμβάνουν τέτοια άδεια έχουν εξασφαλίσει εργασία από πριν, έχουν πιστοποιητικό καλής υγείας και χαρτί από την αστυνομία της χώρας τους που αναφέρει ότι δεν είναι εγκληματίες.

Δηλώνουν τα στοιχεία τους, τη διεύθυνσή τους κι αν χρειαστεί να αλλάξουν σπίτι, πρέπει να το δηλώσουν στην αστυνομία αλλιώς κινδυνεύουν να απελαθούν.

Επίσης, εκεί η αστυνομία μπορεί να συλλαμβάνει, να ανακρίνει και γενικά να δουλεύει χωρίς να διαμαρτύρεται κανείς.

Εδώ στην Ελλάδα είναι γεμάτος ο κόσμος από λαθρομετανάστες που δεν ξέρει κανένας από πού έρχονται, ποιοι είναι, που μένουν, αν έχουν μεταδοτικές αρρώστιες. Είναι χωρίς δουλειά και κάνουν εγκληματικές πράξεις συνέχεια.

Όλη η Αθήνα είναι γεμάτη Αφρικανούς που πουλάνε διάφορα πράγματα και μόλις δουν αστυνομικό, τυλίγουν τα σεντόνια κι εξαφανίζονται. Όλα αυτά τα εμπορεύματα έχουν τιμολόγιο; Νομίζω όχι. Η ελεγκτική μηχανή του κράτους πρέπει να μπει σε λειτουργία. Να βρουν τους χονδρεμπόρους που δίνουν πράγματα χωρίς τιμολόγια και να τους πάνε στα δικαστήρια. Αν γίνει αυτό, θα λιγοστέψουν οι μαύροι λαθρέμποροι, ίσως φύγουν εντελώς από τη χώρα και τα ελληνικά μαγαζιά θα ανακουφιστούνε. Διαφορετικά θα κλείνουν το ένα μετά το άλλο.

Έχω φίλους Έλληνες που είναι σε απελπισία με την οικονομική κρίση που έχει δημιουργηθεί τεχνητά.

Πρέπει να μην ψωνίζει κανείς από αυτούς. Είναι ένας τρόπος αντίστασης. Το κυριότερο πρέπει να απελαθούν άμεσα. Όσο μένουν το πρόβλημα θα μεγαλώνει.

Στην Αγγλία είναι αυτονόητο όταν συλληφθεί λαθρομετανάστης διώχνεται αμέσως. Όσο και να τους συμπονούμε πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν γίνεται να καταστραφεί η Ελλάδα εξ αιτίας τους. Καλύτερα να φύγουν και να δημιουργηθεί μία οργάνωση όπου θα τους βοηθάει στη χώρα τους.

Ο πατέρας μου είναι πολύ ηλικιωμένος πια. Πέρυσι ήρθε στην Ελλάδα, πήγαμε σε διάφορα μέρη και απογοητεύτηκε.

Έκλαψε για την κατάντια αυτής της χώρας που αγάπησε σαν δεύτερη πατρίδα του και πολέμησε για την ελευθερία της.

Μου είπε ότι αν ήξερε ότι η Ελλάδα θα γέμιζε από Αλβανούς, μαύρους, κίτρινους, αν ήξερε τα σημερινά χάλια, δεν θα πολεμούσε εδώ στο διάστημα 1941 - 1945. Πιστεύει ότι η θυσία του πήγε χαμένη και το τραύμα στο δεξιό μηρό που το σημάδι του φαίνεται ακόμα, πήγε άδικα. Παρηγοριά του έχει τις αναμνήσεις του, το τιμητικό δίπλωμα με το χρυσό σταυρό που του απένειμε η ελληνική πολιτεία για τους αγώνες που έδωσε για την ελευθερία της.

Μου σύστησε να φύγουμε από την Ελλάδα να πάμε στην Αγγλία για μόνιμη εγκατάσταση, γιατί πιστεύει ότι κάποια στιγμή θα κινδυνεύσει η ζωή μας και η ζωή των εγγονιών του από τους «εισβολείς» όπως χαρακτήρισε τους λαθρομετανάστες.

Με τιμή
Andrew P.



Δείτε και το παρακάτω βίντεο για το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης στην πατρίδα μας από ρεπορτάζ που έκανε τον Οκτώβριο του 2009, το Γαλλικό τηλεοπτικό κανάλι “France24” (στα αγγλικά)

Το κανάλι ακολουθεί τον Αλί από το Ιράν που μετά από ένα μήνα στο Κέντρο Κράτησης Μεταναστών στην Παγανή της Μυτιλήνης, αφήνεται ελεύθερος (με την προϋπόθεση να εγκαταλείψουν ‘οικιοθελώς’ την χώρα). Όνειρό του Αλί είναι να πάει στην Αθήνα και από εκεί σε άλλη χώρα της Ευρώπης . Όταν φτάνει στην Αθήνα το όνειρο διαλύεται γρήγορα και πανικοβλημένος από την κατάσταση που βλέπει λέει το εξής:

«Προτιμώ να γυρίσω στο Ιράν. Είναι πολύ καλύτερα εκεί! Εδώ μοιάζει με την Καμπούλ! Υπάρχουν πάρα πολύ Αφγανοί. Άφησα την βαλίτσα μου στα πόδια μου μόλις ήρθα και εξαφανίστηκε μέσα σε ένα λεπτό…»


ΠΗΓΗ: ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ